Ännu en dag åt helsike

Nej då, så allvarligt är det väl inte. Men, det vart inget av med Arbetsförmedlingen idag heller. Jag må vara en mes som inte klarar kylan -men att stå ute och vänta på bussen när det är -31*c är inte precis min favoritsysselsättning. Ge mig en bil, någon?

Och jag som predikat så högt & ljudligt om att jag aldrig mer ska sätta min fot på Nipängen... jag börjar nu vackla och inse problematiken i det hela. Jag får min sista lön nu den 27e. Sen står jag helt utan inkomst, förutom det jag får in från Herbalife då, men det kommer ju ta några månader innan man kommer igång riktigt med det. Så nu lutar det faktiskt mot att jag måste ta kontakt med chefen igen. Jag vill inte. Jag vill INTE. Men vad har jag för val? Det är la bara att bita i det sura äpplet och hoppas på det bästa... antar jag. Så länge jag inte får det där deltidsjobbet på Ica Hammarn, men dom har inte hört av sig så jag tvivlar på det.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl lite ditt & datt, t.ex. diska. Borde dammsuga också. Jag ska också fortsätta jävlas med papprena till banken, men det är svårt att få till det så som man vill ha det, så att det blir lättläst, överskådligt och tydligt. Och det måste ju se proffigt ut också, man kan ju inte komma dit med en slarvigt nerkladdad plan på ett A4... det ger ju inte direkt nåt seriöst intryck.

Näe ni. Nu ska jag dricka lite örtdryck/te. Jag har blivit beroende. Det är så gott!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0