Vart finns motivationen?

Sedan vi kom tillbaka från Bispgården i söndags kväll/natt så har jag varit som en zombie nästan. Jag har ingen motivation till att göra någonting, överhuvudtaget. Jag bara ligger här i soffan och stirrar på värdelösa tv-program eller läser bloggar. Däremellan går jag ut till köket och letar nåt gott att äta, men tro det eller ej, kylskåpet fyller inte på sig själv! ;)

Hade nog en liten släng förkylning igår också. Vaknade med ont i halsen, och under dagen började det också svida i ögonen och värka i nacken och bakhuvudet. Framåt eftermiddagen/kvällen började jag också känna mig lite småvarm. Men idag ingenting? Det måste ha varit världens snabbast avklarade förkylning.

Idag då? Har tänkt försöka tvinga mig själv att gå ut och gå en sväng sen, men jag har verkligen ingen lust. Borde röja upp lite i köket också,  och dammsuga och skura (nu har jag äntligen en skurhink!). Det vore nog på tiden att börja fundera på vad som ska ätas till middag också, så det hinner tina. Eller så äter jag upp resterna efter igår... det var gott. Martin hade köpt med sig färsk lax hem som han stekte, och till det åt vi stekt lök & broccoli + tomatsås av nåt slag. Supergott var det i alla fall. Lite kock-material är det nog i han ändå ;)

Nej. Jag måste göra nåt. Hela kroppen värker efter att ha legat ner konstant sedan söndagsnatt.

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Jag tror den finns där Celia finns. Faktiskt.. =)

2009-12-02 @ 17:51:51
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Tack så mkt!! =) Hihi ja, lilla sessan :)

2009-12-03 @ 08:51:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0