Och så en liten uppdatering

Min dator har brakat ihop, and I'm not happy about it! Har jag tur så kan Martin rædda hårddisken, annars så.. jaa.. ett års bilder av Celia -puts væck. Skolarbeten -gone! Dikter, texter -sayonara! Skit också. Hela mitt liv finns ju på den dær jævla skit datorn :P Jag hoppas verkligen att i alla fall bilderna går att rædda, dom ær viktigast!

 

Annars hænder det nog inte så mycket hær i Florø. Jag hade tænkt børja packa ihop lite grejer idag, før på fredag åker jag ju till Bispgården och blir dær øver jul och nyår. Ska bli spænnande att se om jag får med mig allt jag vill! Lite trist att jag inte kan køpa nå julklappar hær, men det kommer definitivt inte att få plats i min packning. Det blir mycket shopping i Sundsvall istællet, med min kæra mor och bror :) Looking forward to it!

 

Jag har børjat spela lite spel på king.com igen, och jag ær fortfarande lika bra som jag var før... hmm... 1,5 år sen? nær jag & Anders spelade ihop 1200:-. Igårkvæll spelade jag ihop sammanlagt næstan 200:-, inte illa! Kom på 5e plats i en stor turnering med 280 spelare, så dær fick jag ihop 66 kr. Me like :)

 

Idag har jag i alla fall tænkt mig ner på stan. Var ner på stan en svæng i lørdags också nær Martin jobbade, så jag strosade runt lite bl.a. inne på Cubus. Dær hittade jag en supermysig, lång ullkofta -hur skøn som helst! Hittade æven två mysiga, v-ringade trøjor som var 2 før 199:-, en svart och en gammelrosa (tror jag man kallar det :P). Dom trøjorna var så otroligt skøna, snygga och jaa.. underbara! så jag tror jag ska køpa två till, en vit och en mørkgrøn/skogsgrøn. Supersnyggt till jeans, jag kænner mig som en riktig pudding ;) Haha. Och det ær ett suverænt basplagg, so why not liksom. Lite måste man ju få unna sig nær man fått bra løn! :)

 

Och ni missade væl inte min ønskelist-uppdatering i førra inlægget? Ingen skulle bli lyckligare æn jag om alla som vill ge mig en julklapp gick ihop och køpte den dær systemkameran... <3

 

 


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

=) Ja jag fastnade för den :) söt!! :) haha å sen fanns de inte så mkt annat i strl 50 ^^



Nej va tråkigt med din dator :( Hoppas verkligen bilderna går att rädda. Det är ju inte direkt så man kan ta om dom.



vi har allt sådant på en extern hårddisk, det gör inget med andra ord om datorn kraschar. Den påverkas inte.



Men tänker ändå ladda över allt på skivor, som jag har funderat på att lägga in i ett bankfack. Ifall huset skulle brinna eller nått. För just bilder är så värdefullt.

Kram

2009-12-15 @ 13:39:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: M.

Haha ja det är jävligt bra! Mina lår har blivit större!:)

2009-12-15 @ 21:33:06
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0