Inte många timmar kvar nu

Då ær det fredag, och det ær bara några timmar kvar tills jag ska knata nerøver mot busshållplatsen och påbørja min låååånga resa. 15.05 går bussen hærifrån, framme i Førde 16.20 och då har jag 4 timmar dær i stan innan bussen till Trondheim går. Kænns sådær lagomt drygt vill jag lova... så just nu håller jag tummarna før att køpcentret har øppet till i alla fall 19.00 så jag slipper vara ute och frysa arslet av mig i flera timmar.

Ær i alla fall framme i Trondheim vid 6:45 på lørdagmorgon, och tåget dærifrån till Østersund går 7:50. Efter tåget har jag 4 timmar i stan med Martina <3 och sen ær jag æntligen hemma i Bispgården strax efter 18.00. Tror ni det kommer vara skønt att komma innanfør dørren då eller? :)

 

Jag har varit uppe ett tag nu, vaknade till tonerna av nån typ av bongo-trummor & skrikande apor (ni vet den dær Philips-vakna-till-morgonljus-och-størande-ljud lampan/væckarklockan?). Det ær på sætt och vis ganska underhållande att vakna av den, før det tar ett tag innan man fattar att man inte befinner sig i Afrikas djungel utan faktiskt i sin egen sæng :P haha.

 

Nær jag ætit frukost, fått nån ordning på håret, sminkat mig & gjort mig respektabel ska jag springa ner på stan en sista gång. Glømde lite grejer igår... så det får jag helt enkelt fixa idag då. Typiskt mig!

 

Nej nu væntar grøten på mig. Finns det nån bættre start på dagen? Mærks att det ær ett tag sen jag ætit det sist, før jag tror jag tappat 1 kg igen :/ Tænk att vikten ska vara så jækla besværlig! Om den bara kunde hålla sig kvar nu på 57 kg, gærna ett par till, så vore jag nøjd. HATAR nær den sjunker ner till 56 eller under... Jag kan inte ens førestælla mig hur jag såg ut nær jag låg på 49-50 kg før lite mer æn ett år sen. Hur liten var jag inte då? Och tænka sig vad havregrynsgrøt & Herbalife kunde hjælpa mig! Det ær ju helt otroligt :)


Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Vi väger lika mycket du och jag! :P

Fast jag pendlar på 57-58kg.



Låter som en hemsk resa, fyfan.

Men jag hoppas allt går som det ska och att du slipper frysa! Välkommen hem Linda! =)

Många kramar ifrån mig och Kasper.

2009-12-18 @ 10:41:16
Postat av: Sandra

Tack för de fina orden. Är iaf hemma nu, skönt det. och allt gick bra. Så bra som de kunde gå. De hoppas nu att allt är borta. Bara att hålla tummarna nudå.



Ja de verkar så. Man ska ha riktig otur. Men nu hoppas jag att de är bra sen!



Hoppas din resa hem går bra, verkar vara en sjujäkla resa. Men skönt att få komma hem!! :)

Kramar!!

2009-12-18 @ 11:17:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Me to!! Hihi tack!! Hon är vår minsta lilla sötnos :) Hihi. Och idag har hon provat klänningen :) så söt så!! han tom med några kort innan olyckan va framme ;) haha!!

2009-12-18 @ 16:14:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

satt o kollade igenom lite gamla inlägg du skrivit. Och måste bara säga att du har en sådan otroligt söt tjej!! :)

Brås på mor si!! :)



Hon är helt underbar!!



Hoppas resan hem går bra nu :) och att du får en fin och mysig julhelg.

kramen

2009-12-18 @ 17:29:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0