I dont want this to ever end

Om 10 minuter är även den här dagen till ända, och tiden den bara rinner ur mina händer känns det som. Det närmar sig allt för snabbt nu, och jag kan inget göra. Snacka om att känna sig maktlös...


Imorgon ska jag städa och tvätta, om det inte regnar ska jag gå och handla lite också. Jag vet inte riktigt vad som händer imorgon kväll, det känns frestande att upprepa förra fredagskvällen för den var verkligen underbar. Men jag tror inte det är läge för det just nu, för det finns andra, viktigare saker att göra. Fast samtidigt tänker jag lite carpe diem och kanske är det just en upprepning av förra fredagen som är det enda rätta?

Jag har egentligen ingenting att säga, utan tänkte mest bara säga att jag lever. Om en vecka åker jag hem till Bispgården för jul- och nyårsfirande, det känns bra men samtidigt åt helvete fel.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0