Tycka-synd-om-mig-själv-dag-idag

Idag är ingen bra dag. Det började redan igår kväll med att jag hade ont i halsen och kände mig lite småvarm. Förbannade mig själv för att jag inte köpt glass på affärn tidigare på dagen som jag tänkt. Gick och la mig strax efter 23:00 och har återigen bara legat och vridit och vänt mig hela natten. Kollat på klockan. Tänkt på Martin. Känt mig som en ångkokare. Småslumrat. Kollat på klockan... and so on.

Vaknade i alla fall vid 7:45 imorse och var fortfarande varm. Halsen ond och irriterad och en näsa som bränner (ja, den bränner och gör ont när jag är förkyld... är det normalt?). Jag, eller rättare sagt Celia bara, åt frukost. Själv fick jag bara i mig lite, lite yoghurt. Går iväg med Celia på dagis och sedan bär det av på Ica. GLASS. Min onda hals skriker efter något riktigt kallt. Så ja, det blev min frukost. Glass & chokladsås med lite banan på. Det känns ju verkligen som en bra start på dagen... men, är man sjuk så är man, och då får man tycka lite synd om sig själv, tycker ni inte?

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Usch då. :( Stackare. Vad du blir förkyld på sistone. :( Du skulle ha prövat roseox. Ger ju en kick till immunförsvaret. Kanske behövs?

Krya på dig! =)

Kram

2009-04-16 @ 11:36:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja du lär iaf hålla läsarna på alerten ;D



Haha ja de kanske är att utmana ödet?! ;D

Men annars tycker jag verkligen den är superbra. Den stärker verkligen immunförsvaret och har en del kunder som är supernöjda och inte vill vara utan den.



1 tablett var ju i jämförelse med ungefär 6-7 grönsakstallrikar. Vad man måste äta för att få i sig samma sorts näring/vitaminer för immunförsvaret. Om du kommer ihåg från STSet :)

2009-04-16 @ 16:34:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0