Resväskan är packad!

Nåja, nästan i alla fall. Lite hygienprylar saknas det fortfarande, men vafan, jag vill ju duscha imorrn också! Dessutom ska jag raka benen så dom är mjuka, släta och så där otroligt lena. Ska packa ner datan också, för även om det är semester så måste jag plugga för att hinna med mig. Tråkigt men sant. Men vad gör väl det när jag i alla fall är i samma hus som Martin? Bättre kan det ju inte bli ;)

Och f'resten. Jag färgade ju håret här om dagen, men det blev alldeles för mörkt för mitt bleka fejs. Undrar om det blir heltokigt ifall jag köper några nyanser ljusare (i lite rödbrun ton) och färgar om det imorgon? Vad tror ni? Blir hela huvudet förstört då? Vågar jag chansa??

Nu har jag planer på att lägga mig och påbörja den 3e boken i Freja-triologin. Dom böckerna är så otroligt bra! Igår låg jag här i sängen och grät ögonen ur mig när Idun dog. Usch och fy fasen alltså!

Annars då? Jo idag så har vi tvättat och städat. Celia är inte rädd för dammsugarn längre, vilket är otroligt skönt. Och hon är en hejare på att diska, det bådar gott inför framtiden! ;) haha. Sen har vi ju lekt och hållt på hela dagen, målat en massa teckningar med "lub lub" ("blubb blubb" = fisk) och pratat om "ilma" och "ijack" (Wilma & Jack, Olofs hundar).

Imorrn åker jag in till Östersund på kvällen, och sen på måndag morgon så går tåget. I can't wait! Men nog tusan är jag lite nervös inför att träffa hela hans familj! Fast å andra sidan, hans föräldrar, syster och farmor är ju jättetrevliga, så varför skulle inte alla andra vara det? :p Nej fy attsingen vad nervös jag kommer att vara när han hämtat mig på tåget och vi kommit fram till huset.... oh my! Det kommer nog vara snäppet värre än när jag träffade Ragna & John-Sigurd första gången!

Nej, det var väl allt jag hade på hjärtat. Lite småprat om allt och inget. Men snälla ni, säg vad ni tror om mitt hår! Kommer det att bli en ren och skär katastrof om jag köper en rödbrun nyans (ljusare än den bruna jag har nu) och försöker färga om det??

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Nej det tror jag inte.. Men du kanske skulle ta en som det inte är rött i.. Eller jag vet inte. Men jag har svårt att tro att det skulle bli galet.



Lycka till och ha det så underbart i Norge.

Kram

2009-04-05 @ 00:19:35
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag tror åxå att du kan färga om håret...dagens färger är nog rätt så milda...och ha det så gott i Norge =))

2009-04-05 @ 07:31:33

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0