Plugg hela långa dagen

Idag ska jag plugga hela dagen.Det känns lite motigt, men det ska bli skönt att få lite arbeten ur vägen. Allt ska ju vara klart till slutet av maj, och jag har nätt och jämt börjat... men jag ska börja idag. På riktigt. Stenhårt!

Jag sitter just nu och dricker en frukost-shake, den består av apelsinjuice, banan, Herbalife's näringsmix med vaniljsmak och lite havrekli. Gott. Men nästa gång ska jag skippa havrekli, det bara fastnar i tänderna tycker jag.

Nähäpp. Plugga var det. Tur att det inte är soligt ute idag!


Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Fortsätt skriva om vilka shakar du dricker om dagarna, även hur du blandar dom så jag får lite fler tips:)

2009-04-02 @ 10:25:02
URL: http://dandersson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0