Och solen den skiner

Det är de  25e april och det är strålande sol. På min balkong är det stekhett, men det är så underbart skönt så det är inget att klaga på!

Idag har jag jobbat 7-12:00, efter det var jag iväg på Ica och hämtade ut mitt paket med senaste Herbalife-ordern. Avnjöt en underbart god shake med tranbärsdryck, citron & jordgubbspulvret, så  nu är jag mätt och belåten. Har suttit ute på balkongen och njutit av vädret också såklart, men jag blev så rastlös där ute. Har ju ingen riktig solstol, och det är så satans obekvämt att sitta på en vanlig köksstol där ute... så nu är jag inne igen.

Igår var jag i Bräcke på föreläsning, eller jag, vi hade en massagekurs igår! Det var hur skönt som helst att få en "riktig" massage, dock inte av en proffesionell massör då, utan av en annan i klassen. Men ändå. Effleurage, petrissage.... det var skönt! Skulle inte tacka nej till att få en massage idag också ;)

Innan jag äkte hem igen så var jag in en sväng på systemet och köpte lite cider, en flaska vin och brännvin special. På sista april tänkte jag banne mig ta en cider till maten trots att jag har Celia, och senare på kvällen när Celia sover så tänker jag dricka 1 glas vin eller 2. Brännvinet vet jag inte varför jag köpte, men det lär ju komma till användning nå tag framöver här ;)

Nähäpp ni. Nu ska jag hitta på nåt att göra innan jag ska sova några timmar. Ska ju jobba natten inne på Brunkullan, undrar just hur läget är där idag... hoppas det har varit lugnt så det förhoppningsvis är lite lugnt inatt också. See ya!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0