Nej, jag är inte med barn

Haha, min mamma är då för rolig! Hon ringde mig förut ikväll och vi småpratade lite, sen kom hon in på att hon var nyfiken på vad som (förhoppningsvis) kommer att hända om 5-6 månader. Jag skrev ju om det i ett inlägg tidigare här, lite kryptiskt så där, och jag sa det till mamma att det är min hemlighet ett tag framöver.. och då utbrister hon först; "ska ni förlova er?!". Och sen kommer nästa replik; "du är inte med barn igen va?!" ;D haha. Men sen kommer den ändå roligare kommentaren; "inte för att det skulle göra mig nåt om jag blir momma igen...." :P haha. Du är rolig du mamma!

Och jag kan ju samtidigt säga att jag inte är gravid. Ingen bulle i ugnen här inte. Det var ju lite skämt om det på jobbet med sist jag jobbade...

- Är du med barn nästa vecka Linda?
- Nej, jag är i norge...
- Jaha, ja men då vet man ju aldrig, du kanske är med barn när du kommer tillbaka!


haha. Ja jag säger då det! Och just ja, det påminner mig om Emilie. Pillertrillarn!

Såhär tycker vi
Postat av: Mia

Kan ju inte avslöja nått ännu ;-)

2009-04-15 @ 22:45:15
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Mia

Kan ju inte avslöja nått ännu ;-)

2009-04-15 @ 22:45:22
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: roliga mamman=)

Ja, klart som attan man blir nyfiken...men att de va roligt visste jag inte=) Tur man kan roa någon ibland...

Kram

2009-04-15 @ 23:01:47
Postat av: Sandra

haha ja håller med din mamma på gissningarna ;D klart man blir lite nyfis. men har ju några gissningar till än. :D

2009-04-16 @ 10:34:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0