Man ska nog inte klaga

Jag är förkyld. Jag hostar, nyser och har feber. Nacken värker så jag tror huvudet ska ramla av snart och även i natt har jag bara legat och vridit och vänt mig. Men vet ni vad, idag tänker jag inte klaga. Idag ska jag bita ihop. Jag har läst i lite bloggar runt om här och förstått att någon gått bort, en ung människa som egentligen borde levt i 50-60 år till -minst. Jag vet inte riktigt  vem den här personen var, men det får en verkligen att tänka till!

Jag menar, jag sitter och klagar på en förkylning och att msn inte vill fungera för mig. Snälla nån, slå mig i huvudet. Jag borde snarare bekymra mig över vad jag vill göra av mitt liv, och verkligen ta tag i saken! Imorgon kan allt vara över...


tänk så lite man vet om framtiden...

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Vem är det som fått försvinna för tidigt från vår jord nu? :(



Ja du har så rätt.

Man ska vara tacksam för de man har iaf.

=)

2009-04-17 @ 13:01:45
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anders

Kanske inte ska nämna några namn men han är ett år äldre än mig och gick bort i cancer =(

2009-04-17 @ 14:42:02
Postat av: Mamma

Ja, livet kan vara ofattbart ibland =( Så unga människor ska inte ryckas bort...tänker på dom & ska tända ett ljus för hans familj ikväll

Kram

2009-04-17 @ 16:17:19

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0