Kort dag

Hitills har den här  dagen gått väldigt fort. Under timmarna som Celia var på dagis småslumrade jag mest på soffan, är verkligen helt utslagen. Jag ringde till Anders och bjöd han på pizza, i utbyte mot att han hämtar pizzorna på hotellet och kommer hit och äter. Det funkade, så nu slipper jag laga mat idag i alla fall. Det enda tråkiga är att jag kommer bli av med alla räkorna på pizzan på en gång, för Celia är väldigt snabb att norpa dom :P haha

Just nu springer hon runt nakenfis här, får väl se om vi klarar oss från pink på golvet. Jag sa till henne att hon får sätta sig på pottan om hon behöver pinka, sen om det gick in eller inte får vi väl se :P Men hon har ju pinkat på pottan förut så... kanske kanske :)


Nej, nu borde pizzabudet komma när som helst! ;)


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0