Förvirrade tillvaro

Jag blir bara mer och mer förvirrad i den här situationen.. det är så mycket tankar att jag inte vet vad jag ska göra av dom. På sätt och vis är jag ganska säker på vad jag vill, men det betyder att jag på sätt och vis måste ge upp en väldigt viktig del i mitt liv. Många kommer tycka att jag är helt dum i huvudet, det är jag förberedd på... kanske kommer jag backa ur alltihop, av rädsla för vad andra ska tycka?

Annars har det varit en relativt lugn dag. Förkyld och ont i nacken, småslumrat på soffan, ätit pizza med Celia & Anders och sen busat järnet med Celia innan hon nära nog somnade på soffan vid 20:30. Såg klart på Talang och sen hamnade jag här. Msn fungerar fortfarande inte för mig, så jag sitter på webmessenger. Lite smådrygt, men det funkar. Jag hade  behövt se Martin i cam idag, men nehejdå... sån lyx funkar inte på webmessenger :(

Var det nån mer som såg på Talang, och såg dom nakna killarna? :P haha. Jag skrattade så jag trodde jag skulle dö! haha. Ska bli spännande att se vad dom hittar på till nästa gång ;)

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Mitt tips är att köra sitt eget rejs och strunta i vad andra tycker...jo det kan va jobbigt men snart har massorna fått andra saker att prata om...man är bara en snaskig nyhet ett tag. Önskar dej all lycka iaf =)

2009-04-17 @ 22:54:22

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0