En liten hælsning från Norge!

Tænkte bara slænga in ett litet "Hej" och berætta att jag lever. Idag har vi varit uppe på Hafjell och åkt utfør....och nejdå, inga brutna ben!! ;) Jag ær riktigt stolt øver mig sjælv. Men visst blev det några vurpor både framlænges och baklænges, men inte så farligt många. Vi var dær i ca 6-7 timmar och jag ramlade nog inte mer æn 10ggr tror jag. Blir ni inte stolta øver mig? :p

Annars har jag det hur bra som helst. Vi umgås, spelar UNO (och den som puskar han vinner!! HAHA!) och æter gott. På kvællen tar vi det lugnt, dricker lite vin och underhåller oss med UNO och skitprat.

Men nu får det ræcka. Martins tangentbord ær inte det bæsta efter en kaffe-incident...mellanslaget fungerar inte alla gånger så man får trycka før kung och fosterland eller flera gånger i rad før att det ska funka.

Jag har ingen lust att åka hem på søndag. Det ær bara ikvæll och imorgon kvar nu.... Den hær veckan har gått alldeles før fort! :(

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Glad Påsk Linda!! Hoppas du har det bra, njut så mycket du kan! Kramar

2009-04-10 @ 19:57:33
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Olof

Coolt! :P Du är jue nästan proffesionel utförsåkare. Jag skulle nog ha ramlat typ varannan meter och brytit av åtminstone skidorna. :P

2009-04-12 @ 15:30:53
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0