A good day

För ovanlighetens skull så känns det som att jag verkligen fått något gjort idag. Jag har gjort klart tema 2 i alternativ medicin och skickat in. Nu har jag bara redovisningsuppgiften kvar där, men den ska redovisas först i slutet av maj så det är ingen direkt brådska än.
Nu sitter jag med den där helvetes-jävla-vårdpedagogiken som jag verkligen inte förstår meningen med. Har i alla fall skrivit in svaren på frågorna jag besvarade i Norge, så nu har jag bara 4 frågor kvar där. Lite småkniviga frågor dock, men jag lär nog lösa dom också. Är man mvg-barn så är man ;) haha. Nejdå, skämtåsido. Men, det är ju dom individuella uppgifterna det. Det är 5 gruppuppgifter + 3 rollspelsuppgifter också. Där jag alltså ska spela teater med mig själv. Vad tror ni om det?? Usch, och jag som hatar att redovisa inför stora grupper :/ och nu ska jag på nåt sätt agera schizofren så jag kan sätta upp en teater med mig själv. Yeah, right.

Det börjar snart bli dags att pallra sig iväg på jobbet nu också, hoppas inte det är någon speedad dam idag. Jag känner mig inte riktigt upplagd för det just nu...

Dom hemliga planerna tar små, små babysteg framåt i alla fall. En liten ljusglimt såg jag imorse, men man vet ju aldrig hur det hela slutar i alla fall, och det är rätt frustrerande. Det får nog ligga lite på is nu till efter sista april tror jag.

Och jag saknar Martin, det trodde ni inte va? Varje dag utan honom är ärligt talat en plåga.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0