Vilken natt!

Jag som var så himla trött igår och hade tänkt lägga mig tidigt.. Kan upplysa er om att jag har fått knappt 2 timmars sömn inatt, och den sömnen har varit väldigt "hattig". Jag är allt annat än utvilad om man säger så.

Jag kom precis hem från dagis i alla fall, så nu är Celia där och härjar runt. Själv sitter jag och äter en portion gröt och sen tänker jag svimma på soffan fram till 11:00 hade jag tänkt. Hade ju tänkt plugga nu när Celia är på dagis, men det orkar jag verkligen inte. Ögonen håller ju på at fara igen redan nu, tyvärr, för jag behöver verkligen plugga!

Sen blir det till att jobba idag också, 12:30 - 20:00. Får se hur pigg och alert man känner sig sen efter jobbet, men jag gissar på att jag kommer vara trött som satan och osocial som en gnu.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0