Växande murgröna

Alltså, det är nästan så att jag ser hur min ena murgröna växer (om det nu är en murgröna jag har? :p)! Helt otroligt, för nu är den ett "blad-par" längre än igårkväll, och så är det i princip varje dag. Jag måste köpa flera såna där blompinnar innan den går av...

I alla fall så har jag pluggat lite nu, inte så mycket som jag borde, men jag är nästan klar med halva njurinsufficiens-arbetet, så det har ju gått framåt i alla fal. Har ju letat fram information så jag har det i alla fall, och så skrivit om första rubriken -symptom vid njurinsufficiens. Intresseklubben antecknar hos er, right?

Det är btw halv storm här utanför mitt köksfönster, känns motigt att behöva gå på ICA faktiskt, speciellt eftersom Celia är småsnorig igen.. Tur att det är nära i alla fall, bara att springa över parkeringen i princip. Men i alla fall, liksom...

Imorgon kör jag igång med mitt Herbalife-program också -spännande! Ska även kolla vikt och ta mina mått igen för att se om det hänt nåt den senaste månaden, uppdatering om det kommer senare ikväll alternativt imorrn bitti, beror på när jag kommer åt vågen som är hos Anders. Jag är faktiskt någotsånär positiv inför att väga mig igen för första gången på en månad, för jag tror att jag gått upp lite faktiskt! Det känns som så i alla fall... Applåder, någon? :)

Undrar just vad man ska göra med kotletterna jag tog fram till middag, några idéer?

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

Applåder!! =)

okej, men du kanske kan skicka ett sms så ringer ja upp? =)jadu de e riktig storm ute.. huvva.. Kram

2008-09-28 @ 12:58:12
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda larsson

applåder härifrån med :)

2008-09-30 @ 17:36:10
URL: http://lindacrazyme.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0