Vad flitiga ni har varit!

Nu är jag hemkommen från den stora staden igen, var ett par trevliga dagar med två söta töser! :)

Jag har tyvärr inte tid att skriva någon längre uppdatering just nu, men det kommer nog senare. För tillfället har jag ett diskberg som behöver tas om hand, ett golv som behöver dammsugas och ett etik-arbete som behöver bli färdigskrivet. Kände bara att jag var tvungen att skriva några rader här först, eftersom ni varit så flitiga med kommentarerna! Det kommer nog svar senare ikväll, ska ni se! :)

Såhär tycker vi
Postat av: martina

Hahahha inte bara jag som har diskberg ;)

2008-09-11 @ 19:44:36
Postat av: Marie

Vill du ha chansen att få ett gratis presentkort på HM, JC eller Ginatricot? Klicka på länken och bli medlem!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=13347

2008-09-11 @ 19:54:05
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0