Utmanad!

Kikade in på Maries och Miccas blogg och ser att jag blivit utmanad, så here we go!

Fem saker...

Fem saker i min frys:
Älgfärs, matlådor, wokgrönsaker, bacon, korv

Fem saker i min garderob:
Jeans, tunikor, linnen, underkläder, plattång

Fem saker i min väska:
Plånbok, tamponger, lypsyl, gamla kvitton, hårnålar

Fem saker i min (Anders) bil:
Bilbarnstol, skivor, lukta-gott-gran, grus, parkeringsbiljetter

Fem personer som jag utmanar:
Ingen.. de som vill får kopiera den!

Såhär tycker vi
Postat av: linnea

Ja, dom vet att jag har barn. Jo, dom tar hänsyn till det. Min svenska lärare sa att jag fick säga till om jag inte skulle hinna klart med min bok till då vi skulle vara klar så skulle jag få mer tid. Eftersom jag har barn, börjat med körkortet osv.

2008-09-15 @ 21:19:34
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

haha okej, ja jag tycker du är duktig iaf =) du ska vara stolt över dig =) hur länge kvar har du av studierna då?

2008-09-15 @ 22:56:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0