Så jävla underbart! på ren svenska

Idag är det exakt en månad sedan jag vägde och mätte mig, för att påbörja min viktuppgång. Jag har egentligen inte gjort något speciellt den här månaden. De förändringar jag gjort är följande:

* Börjat äta havregrynsgröt till frukost varje dag + kvällsfika de flesta kvällarna
* Dragit ner rejält på sockerintaget
* Äter mer grönt till maten


Och det är liksom det enda... men gissa vad? DET HAR FUNKAT!  =)

De förändringar jag märkt hos mig själv är egentligen inte så många:

* Inte längre svarta ringar under ögonen
* Bättre aptit, även om jag småäter ibland *fy skäms*
* Piggare och gladare

Jag tog mina mått för inte allt för länge sen nu, och jag vart så glad att jag skrattade och skrattade och skrattade ända till dess att jag började gråta! Ja det är sant.. tårarna började rinna! Det kändes så jäkla skönt att det faktiskt hänt något, att det inte stått still. Vikten ska jag ta imorgon, eftersom jag inte har nån våg här nu, den är kvar hos Anders.. Men jag sa ju tidigare idag att jag trodde att jag gått upp -och jaa, det MÅSTE jag verkligen ha gjort med tanke på mina nuvarande mått!

Tänkte slänga upp min måttabell och lite "före/efter" bilder så får ni se vad mycket lite havregrynsgröt kan göra! =)




Som ni ser så har mitt midje-, höft- och lårmått ökat med 6 cm vardera! Jag har ökat 1 cm över bröstet och 3 cm över vaderna. Armarna har det inte hänt något med, men vad tusan -det kan jag leva med. Just nu är det total lycka som gäller i alla fall!

Också kommer då lite före- och efterbilder. Det har hänt grejer!

 
   

    

   

   

   


   
Ser ni någon skillnad, eller är det bara jag som inbillar mig? Och fortsätter det så här... ja då jäklar, då kommer jag nog nå min drömvikt och få min drömkropp någon gång i framtiden. Satan vad skönt det känns!

Såhär tycker vi
Postat av: M.

JAG SKA OCKSÅ BÖRJA MED HAVREGRYNSGRÖT!!!!



FAn vad kul att de funkar för dig :D

2008-09-28 @ 23:12:06
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag ser skillnad! Bra gjort där! :D

2008-09-29 @ 01:46:51
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

va härligt tjejen.. GRATTIS =) Kram

2008-09-29 @ 10:31:57
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Britt-Marie

Vad kul att du har gått upp i vikt kram

2008-10-09 @ 22:36:07

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0