Underbart gott!

Jag vet inte om jag nämnde det tidigare, men dagens middag var den godaste på länge! Tänkte slänga upp en bild på korv-grejset nu, ser kanske inte så himla aptitligt ut, men ack så gott det var. Käkade potatis till det hela, och det var pricken över i:et.

Du behöver:

½ falukorvsring
3 dl gräddfil
1 burk cremé bonjour vitlök & örter (men funkar nog bra med vilken smak som helst)

Potatis


Gör så här:

Koka potatisen.
Skiva korven och lägg den i en form
Blanda ihop gräddfil & creme bonjour och sprid ut över korven
In i ugnen på ca 175-200*c tills det ser bra ut :P
Rör om med jämna mellanrum i såsen

KLART!



Såhär tycker vi
Postat av: Mia

hej, adda mig på msn om du har någon.

du kan få mitt lösenord på bloggen där!

2008-09-04 @ 00:21:31
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Josip

SER GOTT UT!! SKA GÖRA DET HÄR OCKSÅ! ÄLSKAR RECEPT TIPSEN! hahah :D

2008-09-04 @ 11:19:51
URL: http://josipkoscic.blogspot.com

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0