Tungt huvud och väldoftande kök


Jag skulle ju som sagt läsa etiken när Celia somnat, så jag begav mig till soffan med boken i högsta hugg. Hann läsa någonstans runt 20 sidor och sen somnade jag. Sov nog runt 1 timme eller så, sen ringde mamma och väckte mig -tack! :) Så nu har jag svängt ihop en äppelpaj, som alldeles alldeles strax ska ut ur ugnen. Ska bli gott! Och ingen marsansås, nyttiga jag vetni ;)

I alla fall så tänker jag ge mig på att läsa lite mer etik nu när jag har pajen, för då somnar jag inte i alla fall. Sen blir det nog sängen tidigt för mig idag, är alldeles slut i hela kroppen, speciellt i huvudet som känns som att det är så tungt att det ska ramla av snart.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0