Stora leenden och ett nerpinkat golv

Finns det någon underbarare än min dotter? Nu när vi kom hem från hammarn så var hon rätt trött så jag tänkte att hon skulle få ta på sig ny blöja och pyjamas på en gång. Sagt och gjort, jag tar av henne kläderna och blöjan -varpå hon blir jättebusig och kryper omkring och asgarvar. Efter ett par varv av naken-krypning runt lägenheten ställer hon sig upp vid vardagsrumsbordet och pinkar. Jippie! Jag som inte har nån skurmopp här :P Hon var i alla fall hur nöjd som helst efter det, skrattade och var överlycklig ;) Pinka i det fria är inte helt fel! Tur att hennes pink inte luktar så hemskt som typ kattpiss gör, för då hade jag inte stått ut ikväll... Det var ju inte lite heller!

Tänkte förövrigt bjussa på en riktigt charmig bild på bustrollet mitt innan jag ska fortsätta pluggandet..



Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Praktik på Björkhammar! Vi träffades i Maj -07. Och ja, visst är det typiskt.. Ändå känns allt så himla rätt!

2008-09-01 @ 19:54:15
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha.. Jaa hon är då fruktansvärt fin din tjej!! Hittade ni nå stövlar?

2008-09-01 @ 20:14:46
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Tror nog inte att Celia bryr sig så mycket om vad det är för färg på stövlarna =) Huvudsaken dom fyller sin funktion =D



Jaa.. Eller.. Jag köpte en mössa och vantar på Indiska, benvärmare och ett längre linne på HM. Annars var det inte just någonting mera faktiskt.. Men det räckte =D

2008-09-01 @ 20:31:21
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0