Sömnlös i Bispgården

Jag som trodde att jag skulle få mycket sömn inatt, men det verkar lönlöst att ens gå och lägga sig. Celia har mest bara vridit och vänt på sig ända sen jag la ner henne förut ikväll, och vaknat och gråtit och skrikit med jämna mellanrum de senaste timmarna. Ingenting hjälper, hon blir lugn för stunden när jag håller henne och är lugn när jag lägger ner henne.. I alla fall några minuter, sen är det samma visa igen.
Tog henne till min säng och tänkte att hon kanske kunde somna om vi låg där båda två (första gången jag gör så sen hon var pyttliten och fortfarande ammade), men det resulterade i att hon istället ville ligga och busa. Fick henne nästan att somna, men då dundrade det förbi en lastbil *suck*. La ner henne i spjälsängen igen och gjorde en flaska, och sen dess har hon gråtit till och gnällt nångång.. men nu har hon varit tyst i hela 1,5 minut så hoppas på att hon somnat.

Jag behöver soooooova. Synd bara att väckarn ringer vid 06:00 imorgon bitti. Hur ska jag palla?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0