Snart är det dags för vågen

På måndag är det dags att väga + ta alla mina mått igen. Får se om det hänt något under den senaste månaden av ansträngning -jag vill upp i vikt NU. Jag tror faktiskt att jag kanske kanske har gått upp lite i vikt, det känns som så när jag ligger ner i alla fall, det blir inte samma "grop" som förut vid magen. Jag kan knappt vänta tills det blir måndag!

Ska även köra igång med mina shaker och tabletter från Herbalife då, får se hur det fungerar! Jag tror och hoppas att det kommer att hjälpa mig en bit på vägen, så länge jag håller igång med träningen och försöker äta någorlunda nyttigt och regelbundet i alla fall.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0