Snabb update om dagen

Klockan har passerat 22:00 och här sitter jag. Ovanligt va?

Dagen idag har varit rätt händelslös. Som jag skrev tidigare idag så klev vi upp vid 06:00, somnade vid nio och sov två timmar. Lunch vid 12-snåret ca. och sen en akututryckning till Ica eftersom jag insåg att min mjölk var slut, och utan mjölk ingen shake. Tur man har Ica på andra sidan parkeringen! =)
Celia somnade igen strax efter 14:00, vilket enligt mig var väldigt bra timing eftersom vi skulle ha samtal 2 om Herbalife vid 14:30. Det är inte det lättaste att prata i telefon och ta in allt vad den andra personen säger om man har en grinig liten tjej hängandes i ena benet ;)
Hur som havet väckte jag henne strax efter 16:00 eftersom vi skulle hem till mamma och Per och äta. God mat som vanligt, Per är en riktig mästerkock =) Vi var där till strax innan 19:00 och busade med valparna -Celia hade verkligen jätteroligt hela tiden! När vi väl kom hem var det bara att göra en vällingflaska och stoppa ner 'na i sängen, och nu sover hon som en stock. Hoppas hon sover längre än till sex imorrn nu bara!

Jag har sett på säsongsstarten av Ugly Betty och Desperate Housewives nu, och jag verkligen avgudar dom serierna!  Jag känner så väl igen mig i Ugly Betty och allt som går på tok för henne. Alla pinsamheter hon hamnar i -det är ju precis jag :P haha. Fast, jag hoppas jag i alla fall har liiite bättre klädsmak än henne!?

Nu ska jag faktiskt försöka skriva klart mitt arbete om njursvikt, så länge jag inte blir distraherad av någon eller något. Wish me luck folks!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0