Släta ben

Jag fick ett tokryck nu här och sprang över på Ica och köpte mig en rakhyvel + gel, och guuuud så skönt det var att raka benen! Det var en smärre djungel, kan jag säga, eftersom att jag och Anders "delat" hans hyvel förut (fast med varsina blad, förstås ;P man är ju inte dum!).. och jaa, den tog ju inte jag med i flytten. Jävligt skönt var det  i alla fall, och nu är mina ben släta, mjuka och fiiiina!

Och sen tippar jag på att även om jag haft min älskade hyvel så hade jag säkert inte orkat brytt mig om att raka benen i alla fall, eftersom ändå ingen ska se dom :P haha. Men det var verkligen på tiden i alla fall, jag kan ju inte skrämma ihjäl Martina & Emilie idag! haha

....och nu tycker nog alla mina läsare att jag är helskum, men det kan jag ta! :)

Såhär tycker vi
Postat av: Micca

HAHAHA!

2008-09-09 @ 13:40:49
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahaha =) du e ju rolig du.. ;)

2008-09-09 @ 13:59:53
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: martina

haha då ska du se mina ben;)

2008-09-09 @ 14:24:39

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0