Skrikig & gnällig, men ändock söt

Idag är det inte någon höjdardag här på Forsvägen. Celia vaknade nog på fel sida imorse, för ingenting har varit bra. Hon har skrikit och grinat om jag stått upp, om jag satt mig ner, om jag hållt i hon, om jag satt ner hon på golvet, när hon ätit, när hon inte ätit, när hon lekt, när hon inte lekt... Kort och gott, en jäkla massa grin och skrik. Tur att hon är söt i alla fall!

Jag la i alla fall ner henne vid 12:00 tiden efter att hon ätit lunch (brukar inte barn älska pannkakor? inte Celia i alla fall...) och sen hoppade jag in i duschen och skrubbade mig lite. Känns jäkligt skönt att vara ren och fräsch igen, man får så mycket mer energi då. I alla fall jag, jag vet inte hur det är med er?

Sen kikade jag in på Z-online och ser att jag fått tillbaka mitt Etik-arbete också, och jäklar vilken bra feedback man fick av den läraren! Efter mina svar så inflikade hon sitt eget synsätt, bedömde mitt svar fråga efter fråga och sen i slutet skrev hon en slutmotivering + vilket betyg man fick. Så här lyder den:

"Du har klarat uppgiften fantastiskt bra. Dina svar har varit fullständiga och bra. Jag tycker mig också se att du kan en hel del i ämnet. Jag tycker att du uppfyller kriterierna för betyget MVG. Bra jobbat så här långt, fortsätt så! Med vänlig hälsning Gunilla"

Once again har jag ett leende på mina läppar!


Såhär tycker vi
Postat av: sandra

ah vad kul. =) jamen ja tycker mig se att det söks folk för de kriterierna lite då å då =) så de borde ju inte vara nå problem.. jadu, ibland har dom bra dagar o dåliga dagar.. som vi.. =) tur vi inte e lika gnälliga o griniga, eller vi kanske är det?! =P

Kram

2008-09-16 @ 13:52:36
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

haha jamen precis.. oh lord =P =) p.s har skickat mailet nu..

Kram

2008-09-16 @ 13:56:47
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Veronica

du är en jäkel på att få MVG, you go girl! :D

2008-09-16 @ 14:12:25
Postat av: Mia

Det verkar som om du får hjälpa mig när jag ska börja plugga :D.

2008-09-16 @ 14:15:50
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Nette

well,kan ja säga mer än grattis? :P förstår inte att du klarar allt ja :O du är min nya idol! ^^ haha :P

2008-09-16 @ 17:35:51
URL: http://lijese.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0