Sen middag

Idag har jag inte fått så himla mycket gjort känns det som. Dagen började ju som sagt med att jag färgade håret och använde en av mina ansiktsmasker, sen såg jag en norsk film (Rovdyr) samtidigt som jag åt lunch. Efter det pluggade jag lite, men kom inte riktigt igång eftersom jag inte hittade informationen jag sökte.
Satt och tittade runt lite på nätet, sen bestämde jag mig för att ta sjukvårdsboken och lägga mig i soffan för att läsa lite om frakturer, operation och smärtbehandling. Såklart somnade jag. Hann väl sova en 5-10 minuter så vaknar jag av att jag får sms från norsken, då har han i princip nyss klivit upp räknade jag ut, eftersom att vi ligger  6 timmar före New Jersey. Svarar på det, läser lite mer i min bok och precis när jag håller på att somna till igen så ringer Katarina. Då var hon och Celia på väg hem från Vägersjö, så då var det bara att studsa upp igen. Sprang över på Ica och handlade lite grejer, bl.a. skinka och havregryn, och sen tillbaka till skolböckerna till dess att Celia kom vid 17:30 ca.

Sen har vi mest bara busat, det har vart full fart på min lilla tjej! Go' och glad som aldrig förr, jag har fått massvis med kramar, och det klagar jag aldrig över! Nu har jag precis lagt ner henne i sängen och jag ska till att äta en sen middag, det blir kroppkakor idag. Mums! Riktig husmanskost är ju godaste maten -fläsk & pölsa t.ex. är ju asgott!! Det ska jag btw äta på söndag tror jag :)

Nu ska jag alltså käka och sen sätta mig och göra klart Tema 4, Frakturer. Klockan 21:00 ska jag se säsongsstarten av Efterlyst hade jag tänkt, jag har blivit så jävla äcklad av den där trailern så jag bara måste se det (syftar nu på 19åringen och sexmordet.. ingen av er kan väl ha missat den trailern, där dom visar hur han går igenom steg för steg hur han tog livet av henne...?), och sen täntke jag faktiskt lägga mig och sova. Jag ska ju till Bräcke på föreläsning imorrn, Etik & Livsfrågor, så jag ska åka vid 7:00 och lämna Celia på dagis. Tidig dag imorgon alltså, och det kan ju vara bra att sova lite kanske. Jag har som inte prioriterat min sömn så vidare högt den senaste tiden... dumt, jag vet.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0