Sådärja

Färgningen blev väl någorlunda lyckad i alla fall, slingorna syns dock inte så bra, men det vart ju i alla fall lite liv i håret i jämförelse med hur det var innan! Fick inte till nån bra bild heller, eftersom att kameran vill strejka för mig. En bild fick jag i alla fall, hoppas den duger att visa upp :P

Och just ja, jag klippte även till luggen så nu kommer jag ha snedlugg framöver istället, eftersom luggen blivit way to long för att ha som vanlig lugg!

Enda som saknas nu är någon som har lust att dra en sax genom håret på mig, så jag får en frisyr, och inte bara ett tråkigt hår som hänger till ingen nytta. Skulle vilja ha lite olika längder på det så man får lite volym..



Såhär tycker vi
Postat av: sandra

haha jamen precis =) joho allt väl här, förutom en tjurig liten pojke som inte vill sova =P men annars så =) Va fint håret blev! =) Kram

2008-09-17 @ 14:45:15
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Veronica

Det var jätte fint!

2008-09-17 @ 16:53:58
Postat av: martina

fint:)

2008-09-18 @ 17:50:47

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0