Reality kicks in

Sådär. Då sover Celia och jag har ätit lunch. Kan ni gissa vad det betyder? -Skolböckerna nästa. Tur att det är så grått och trist ute, för man känner sig inte så motiverad att plugga om det är strålande sol ute.

Ikväll ska jag testa att göra falukorv på ett helt nytt sätt, efter att jag håvat in lite tips från folk på Familjeliv. Fast, det beror ju helt på om lilla Ica här har grejerna jag behöver, och ska jag vara ärlig så tvivlar jag på det.

Jag borde nog ta en runda med vattenkannan också ser jag.. Mina fina gröna växter ser aningen törstiga ut...

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Haha ja det kan man säkert det.. Om man ha kunskapen dvs.. Suck. Aja.. Har du nått middagstips till mig då? Står helt stilla hos mig nu..

2008-09-03 @ 11:33:03
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0