Övergående feber

Igår kväll var jag verkligen dålig. Huvudet sprängde fortfarande och hela kroppen var alldeles slö och öm. Jag hade kalla rysningar hela tiden, som gjorde att kroppen värkte ännu mer, och till råga på allt så började jag känna en feber komma krypandes. Usch, var som en kamin var jag, samtidigt som jag hade dom där iskalla rysningarna genom ryggen och armarna. Gick i alla fall och la mig, och låg och vred och vände på mig i ca 1 timme innan jag lyckades somna.

Idag har jag i alla fall ingen feber, men halsont och värk i kroppen har jag fortfarande. Hoppas det går över.

Vid 11-snåret kommer Anders och hämtar Celia i alla fall, så då kommer jag att ha hela dagen på mig att plugga idag. Känns skönt! Har diskat undan all disk redan, så jag slipper tänka på den sen.. Jag har ju den dåliga ovanan att inte kunna koncentrera mig på studierna om jag vet att det står disk som behöver disk, om golvet behöver dammsugas... you name it. Så bättre att ha det bortgjort på en gång.

Har även tvättid idag mellan 14-20, ska bli skönt att bli av med all tvätt!! Och få lite rena kläder, det ska bli underbart. Just nu är min garderob så urgallrad så bara såna där "endast hemma kläder" är rena, och det känns inte så himla kul. Man har ju finare kläder, liksom :)

Näpp, nu ska jag ta fram dammsugarn. Då vet jag att Celia blir överlycklig också, för det bästa hon vet är att jaga dammsugarn och försöka överrösta den. Haha, min fisrumpa! :D

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0