Östersund nästa, I assume

Idag ska jag, Celia, pappa och Olof åka in till Östersund och hälsa på farfar på sjukhuset. Bara pappa ringer nu så...

Får bara hoppas på att det finns såna där öglor i pappas bil så man kan fästa bilbarnstolen, annars blir det definitivt ingen Östersunds-resa, den saken är säker.

Har väl inte så mycket att säga så här på morgonkvisten egentligen. Är trött som apa, råkade vara uppe alldeles för länge igårkväll -gick och la mig strax efter 03:00 *ooops* Inte så lyckat när man har Celia här som vill upp vid 6-7 tiden. Plus att hon vaknade en gång i timmen efter det att jag gått och lagt, dvs. vid 04, sen vid 05 då jag gjorde en vällingflaska, sen vid 06 -men då somnade hon som tur var om igen så vi klev upp vid 07:00. Så jaa.. 4 timmars väldigt oregelbunden sömn är vad jag fått i natt. Jättebra, verkligen! ;P

Men nu ska jag gå och leka med fisrumpen min. Vi hörs senare idag!

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

ser ju nu att min kommentar blev aldrig postat.. urk.. hehe o nu kommer ja inte ihåg va ja skrev =)Men vi kan ju höras av lite imorron innan måndagen då du kör igång.. =) Hoppas du fåre fint i östersund.. kram

2008-09-27 @ 17:25:56
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0