Min rygg är död

Det här är första gången på väldigt länge som har jag såhär riktigt ont i ryggen -det som var min vardag för några år sedan, ständig ryggvärk. Men det är väl kanske straffet för att man skruvar ihop sängen och bökar upp madrassen helt själv? Skulle tro det..

Jag har i alla fall tagit några bilder på vardagsrummet och Celias rum nu, så ni ska få se hur det ser ut hos mig. Tog även nåt kort på mitt bombnedslag till sovrum, men det vet jag inte om jag vågar visa. Ser förjävligt ut. Det är ju förtillfället den allmänna soptippen i den här lägenheten -alla kartonger och allt rat har hamnat där.Men det ordnar sig nog det med i slutändan.

Och Martina: Ja det är nå proteindrinkar m.m. som jag kommer att ska dricka 3ggr/dag (vid frukost, lunch, middag). Får hoppas på att det funkar!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0