Middagsproblemet är löst!

Nu ska jag ta och slänga på mig jacka och skor om ett par minut och vandra bortöver mot Johans lägenhet. Vi slipper äta ensam idag båda två -vilken tur man kan ha! :) Blir skönt att komma ifrån lägenheten en stund också och slippa se skolböckerna som ligger överallt.

På tal om skolböcker så har jag precis skickat iväg mitt arbete om skallskador *cheers* så nu har jag klarat av båda deadline som är på onsdag. Har en deadline på söndag, i etiken, men det ska jag nog klara utan problem! Etik är ju lite mer utav "mitt" ämne om man säger så, tycker det är mycket lättare med ämnen där man ska tolka mer fritt än ämnen där allt i princip handlar om fakta. Jag vill ju reflektera och argumentera mest hela tiden.

Nähäpp. Skor och jacka va're visst, för jag ska in på Ica en sväng först också och köpa halstabletter. Talk to you later!


Såhär tycker vi
Postat av: sandra

haha ja de är inte så dumt.. eller ja, lillpojken är inte så förtjust .. men de kommer väl ;) åhå, va mysigt.. =) Så då är hon en 07 också?! ;) jadu, här kan man lugnt säga att de e full fart.. skratt från att man kliver upp till att man lägger sig.. hoppas middagen blir trevlig =)

2008-09-08 @ 17:01:22
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Marie

Nej det kan jag verkligen förstå.. =) Haha roligt att du håller reda på min BFdag, haha Kram

2008-09-08 @ 17:29:19
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0