Läsar-rekord!

Ojojoj, mina läsar siffror har stigit på senaste tiden.. Tänk att så många kan vara intresserad av mig och mitt liv? Jag har iaf 30+ läsare som läser regelbundet, och det känns jättekul! Igår slog jag dessutom "rekord" och hade över 40 läsare.. Inte för att jag vet om det är mycket eller inte, men det känns som så i alla fall, med tanke på att jag från början had 5-6 stycken som följde bloggen bara.

Skulle vara kul att veta vilka det är som följer min blogg, så ni kan ju kladda ner en kommentar för att stilla min nyfikenhet!

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Jag har börjat gå in och läsa varje dag hos dej...så oftast när din mor berättar nåt för mej så säger jag bara "det vet jag ju redan" =)))

Du skriver så himla bra och underhållande...fortsätt med det.

Kram

2008-09-01 @ 16:05:08
Postat av: Denise

Tackar tackar! =) Nä jag vet inte heller hur vi klarar den här distansen.. Just nu lever jag på hoppet; en vacker dag kommer han hit!

2008-09-01 @ 18:00:53
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha nej dom har lugnat ner sig.. Men nu är det resten av mina krämpor =P en heldag i östersund känns må jag säga.. :P

2008-09-01 @ 20:13:05
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag läser såklart din blogg jag med=) När jag kommer ihåg de vill säga, mitt minne är ju som det är.

Massa kramar till dig min goa, underbara dotter.

2008-09-01 @ 23:16:16

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0