Kurrande mage

Det slog mig nu att jag inte ätit nån lunch idag! *fy skäms på mig* Men det vart så tokigt nu idag, föreläsningen slutade strax efter 11 och då stack jag direkt tillbaka till Bispgården utan att äta nån lunch (dum som jag var...). Hade ju lunchsällskap och allt, men ändå åkte jag. Suck. Det är till att vara efterklok minsann!

I alla fall så kurrar min mage som tusan nu, så jag håller på att koka pärer och så ska jag äta upp det som vart kvar av korven igår. Celia ligger i sängen och sover, hon hade bara sovit 1 timme på dagis idag så hon var supertrött nu.. Tänkte hon ska få sova till 16:30 om hon inte vaknar tidigare.

Är jag f'resten en dålig mamma som äter middag nu medans hon sover, så att hon får äta ensam när hon vaknat? :P Skulle man skriva det på en site a'la Familjeliv skulle man nog få höra lite moralpredikningar har jag en känsla av ;)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0