Keep up the good work!


Idag damp det ner ett väldigt välkommet brev i mitt brevinkast -ett av mina sjukvårdsarbeten! Och gissa vad? Det stod "mvg" på det! Yeehaa, keep up the good work Linda! Tänk att tre små bokstäver kan lysa upp en dag så totalt?

I övrigt gör jag inte så mycket. Celia är på dagis 10-15 idag, så jag sitter och ska plugga igen -ovanligt va? Har precis gått igenom kapitlet om Smärta och ska göra det arbetet nu. Bör hinna klart med det innan jag ska hämta Celia, eftersom det inte är nåt jättestort arbete.

Johan kommer över sen idag/ikväll nå tag också så vi ska se Kung Fu Panda :) haha. Hoppas den är bra nu bara! Och middagsproblem har jag som vanligt... några idéer? Jag har funderat på pannkaka, men vet inte om jag ids steka dom. Det blir ju så himla osigt här inne eftersom det inte finns nån köksfläkt *morr*


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0