Jag längtar efter kudden


Klockan har tickat på rätt snabbt nu dom sista timmarna, och nu är den alldeles strax 01:00. Jag har skickat in mitt etik-arbete och ätit en portion gröt (jag skulle kunna äta havreggrynsgröt till frukost, lunch och middag!), och nu ska jag läsa igenom sidorna om akut buk och blodsocker en gång till, sen ska jag stupa i säng! Ska bli så himla skönt, träningen tog ut sin rätt känner jag nu!

Sov gott alla, så återkommer jag imorgon (eller rättare sagt, senare idag...)!

Såhär tycker vi
Postat av: Nette

hmm, ja vet inte ja om jag orkar lära mig latin XD så förvirrande=P

2008-09-23 @ 10:00:30
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jadu.. =) ja kan säga att de blev mkt skratt iaf..haha tur det ;) hehe ja jag med men den verkar bli full rulle =) Va händer hos dig ida då? Kram

2008-09-23 @ 11:03:16
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0