Jag efterlyser DIG...

...som har hängt detta paket med kläder + böcker till Celia på min ytterdörr!

Bäst jag drar hela historien från början kanske? I tisdags när jag hade packat mig iordning och skulle gå så hänger det en påse på min ytterdörr. Jag vart ju lite sådär lagomt brydd, så jag tog med mig påsen in och kollade vad det var. Ett paket! Till mig? Förvånad öppnar jag paketet och hittar ett set med Puma-kläder till Celia, och sen ramlar det fram 2 små böcker också. Blir ju givetvis jätteglad, och tänker att det skulle vara kul att veta vem som tänkt på henne sådär en tisdagseftermiddag, så jag börjar febrilt leta efter ett kort av något slag -men hittar inget! Det var ju lite konstigt, tänkte jag, och började gå ner mot Anders samtidigt som jag funderar på vem som kan tänkas ha gett henne detta paket. Mamma? Nej, hon skulle inte ha hängt det på dörren. Katarina? Knappast, eftersom Celia var hos henne. Pappa? Nej, han ringer alltid innan han kommer...

Så jag är helt rådvill! Har efterlyst den här personen i hela min bekantskapskrets nu tror jag, men ingen erkänner sig skyldig.

Såå.. någon här som vet vem den skyldiga är?


Såhär tycker vi
Postat av: Anders

Det kanske va tomten?! =P

2008-09-11 @ 21:07:38
Postat av: Nette

haha, får nog hålla med anders där XD tomten kom tidigt i år ^^

2008-09-12 @ 06:46:34
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: Josip

Han Finns! PÅ RIKTIGT!!!! :D:D

2008-09-12 @ 10:01:00
URL: http://josipkoscic.blogspot.com
Postat av: Marie

Vad fina kläder till tösen!! =D

2008-09-12 @ 11:19:09
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0