Irriterande flugjävel

Det är ju typiskt. Man har balkongdörren öppen för att släppa in lite frisk luft, och vad tror ni händer? Jo, Bispgårdens alla flugor kommer på snyltbesök. Just nu surrar det av flugor som krockar i fönster överallt, och jag har ingen flugsmälla. Man kan ju bli irriterad för mindre!

Kanske man skulle göra som när man var liten, och sprang runt med ett glas och fångade dom i? Det funkade ju bra då, faktiskt, bara man lärde sig knepet! Jag har för mig att morfar var lite småimponerad av mig när jag gjorde det, eller minns jag helt fel?

Nu ska jag i alla fall ta en liten rast från mitt pluggande (har läst igenom allt tre gånger ute på balkongen nu), och så ska jag se den norska filmen Kill Buljo. Man måste ju träna upp norskan lite, så man undviker framtida kommunikationsproblem ;) haha.

Såhär tycker vi
Postat av: Nette

haha ja de kan ju vara bra ;) norge here linda come? ^^

haha, du får nog veta senare påbloggen, alt msn om msn nu vill fungera för mig =P

2008-09-23 @ 14:59:53
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaa jag ska njuta =) Men jag är av den kalibern att jag gärna har någonting att göra mest hela tiden. Men nu har jag gjort allting jag skulle för dagen så nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas att ryggen känns bättre snart.. =)

2008-09-23 @ 16:51:08
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: sandra

haha =) jamen precis. ja de ska ju förhoppningsvis komma denna veckan så.. =) jasså, norge finns i framtiden?! ;) haha tell me about it.. hatar flugjävlarna!! usch!! hehe, jo ibland har ja många järn i elden! ;) Kram

2008-09-23 @ 19:12:40
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: martina

framtida?;) Oh de kan man ju hoppas:D

2008-09-23 @ 21:40:20
Postat av: Anna

Usch för flugor, vad irriterande! Och tack för kommentaren ;)

2008-09-26 @ 18:34:01
URL: http://psyksyster.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0