Ingen rubrik tillgänglig, hjärnkontoret är på semester

Nu har jag precis lagt Celia, hon har varit supertrött ända sen vi 16-tiden, men jag har gjort mitt bästa för att hålla henne vaken och på bra humör (vilket visade sig vara i stort sett mission impossible). Men nu ligger hon i alla fall och snusar i sängen, skulle tro att hon tvärslocknade så fort hon la huvudet på kudden.

Maten vart i alla fall SUPERGOD -rekommenderas verkligen att prova. Ska lägga upp en bild sen så får ni se vad smarrigt det ser ut :) Att nåt som är så enkelt att tillaga kan vara så gott? Jag är chockad!

Kan ju passa på att påpeka att jag varit väldigt populär på jobbet idag -hela 3ggr har dom ringt och velat att jag ska komma dit -först om att jobba helgen, sen om att jobba ikväll och sista samtalet om att jobba fredag kväll. Kan ej helgen eftersom jag har Celia, kunde ikväll eftersom jag inte har nån barnvakt, men på fredag ska jag jobba i alla fall, för Anders är så snäll att han tar Celia då och lägger henne. Skönt det, så vet man ju att man får in nån hundralapp iaf ;) haha. Men jag skulle gissa på att telefonen kommer gå varm ett tag framöver, med tanke på hur dom arrangerat det hela.

Såhär tycker vi
Postat av: Mia

nej , men skulle också vilja ha en sån sittning.

2008-09-03 @ 20:21:43
URL: http://marialinden.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0