Höstrusk

Det känns verkligen höstigt ute nu. Lite så där småkyligt och blåsigt, men ändå rätt mysigt. Man får ju ha vantar på sig nu!! Eller hur?! :D

Hur som helst, dagen har förflutit precis som alla andra. Pluggat, diskat, städat etc. Har fått till ca 2 sidor på mitt etik-arbete, får skriva max 2 till.. shajse, jag skulle nog behöva 10 sidor till för att få ner alla mina tankar och åsikter. This is hard...

Var precis på ICA och handlade lite, så nu är förråden fyllda igen (dvs. jag har mjölk och juice -jag skulle gå under om något av det tog slut...). Köpte även presentpapper, snöre och ett kort till Johans present. Får se om han ska få presenten ikväll, eller på tisdag när han fyller år? Ska nämligen hem till han nu ikväll och se på film, så jaa, jag är lite i valet och kvalet :P ska han få sin mesiga present nu eller på tisdag? Hmmmm.... :D

Nähäpp. Dags att hoppa i skorna igen, för Celia ska hämtas på dagis om 10 minuter. Tur man bor nära! Tar väl sisådär en 3 minuter eller nåt sånt att gå dit. Perfekt!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0