Hjärnsprängning pågår

Jäklar vad det dunkar i mitt huvud nu, och hela kroppen värker. Så fort jag kommer åt något med handen eller armen så värker det. Så fort Celia skriker till eller slamrar med kastrullocken så känns det som att det pågår någon form utav bergsprängning inuti huvudet. Jag blir galen snart. Jag hatar att vara förkyld!

Celia är inte heller nå piggelin idag, vi har nästintill tävlat om vem som är mest sjuk tror jag. Fast jag tror Celia vinner, för hon har haft feber också. Min lilla tjej! Nu börjar hon i alla fall bli väldigt trött igen, pekar mot sängen och gråter emellanåt, men jag vill inte lägga ner henne för natten tidigare än 18:00, så en stund till får hon (och jag) hålla ut.

Jag har planer på att, trots min huvudvärk, lägga mig i soffan och läsa de sista 50 sidorna i etiken så att jag kan göra den uppgiften ikväll. Skulle vara skönt att ha den ur världen. Frågan är bara om jag orkar läsa så mycket på en gång. Kan i och för sig läsa hälften först, sen ta en dusch och läsa klart det sista efteråt.

Funderar även på att baka en äppelpaj -det är väl ändå inte så himla onyttigt? Hade inte tänkt göra nån marsansås till, eftersom jag kommit fram till att det är mycket godare utan. Och så himla mycket socker är det ju inte i smuldeg ändå.. och å andra sidan så är det ändå inte "det" sockret jag har sug efter, så  jag förstör ingenting i socker-väg genom att baka en äppelpaj.

Äppelpaj it is.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0