Give me my body back!


Jag verkligen älskade min kropp under graviditeten, och den första tiden efter när jag fortfarande hade lite "hull" och bröst. Jag saknar det så förbannat mycket! Give me my body back, please? *begging on my knees* Jag var i alla fall inte bara skinn och ben, and I miss it. Och förövrigt överväger jag starkt en plastikoperation. Chockade?




Sen att jag ser ut som skit på bilden får ni ta, för bilden togs 5 dagar efter att Celia
fötts så man brydde sig inte så himla mycket om hur man såg ut i håret :P

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Du kan få mitt hull men mina bröst är det inte mycket kvar av, jag har faktiskt hängbröst! :P

2008-09-16 @ 17:55:33

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0