Ett rött Dumbo-plåster

Himla charmigt det här känns -ett rött plåster med Dumbo på. Jag antar att jag kan gå på dagis och tävla om vem som är barnsligast -jag eller barnen. Och ja, jag måste fortfarande ha plåster på fingret (och nu är det 8 dagar sen jag skar mig..), men det har nästan, nästan läkt ihop nu. Rent och fint är det i alla fall, men om jag inte har plåster så "fastnar" hudflikarna i kläder, hår etc och rivs upp så det är ingen riktig höjdare. Men snart så slipper jag plåster-helvetet i alla fall! Cheers to me!

Har diskat och städat undan lite här nu, så nu kan jag koncentrera mig på pluggandet ett tag, jag är ju en sån där som inte kan koncentrera mig på annat om jag vet att jag har ett diskberg ståendes eller ett golv bombarderat av dammråttor.. så det är lika bra att ta tag i det på en gång, istället för att hamna vid skolböckerna och inte kunna göra ett skit i alla fall.

Skickade in mitt brännskade-arbete igår i alla fall, och det kändes som att det vart bra i alla fall. Tack underbara mamma för att du läste igenom och gav mig lite feedback! Jag hittade lite fler "småfel" som jag rättade till och diskuterade i slutordet, så det var guld värt att du påpekade det där om att öppna dörren, och kylan och jackan! Tack och bock! :)

Såhär tycker vi
Postat av: Mamma

Klart jag gärna läser & ger dig feedback min goaste dotter=))) Kul att kunna hjälpa till lite iaf=)

Och det värmde att läsa dina ord "tack underbara mamma"....



kram

2008-09-08 @ 19:44:49

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0