En veckas intag

Jag sa ju i förra veckan att jag skulle dokumentera allt jag äter under en vecka, a'la "Du är vad du äter". Sagt och gjort, här kommer en veckas intag för mig:

Smörgåsrån x 14
Polarmacka x 10,5st
Minibaguette x 1st
Ostskiva x 1
Skinka x 19
Gröt x 6,5 portion
Hallonsylt

Saft x 3 glas
Juice x 6 glas
Mjölk x 10 glas
Oboy x 10

Potatis x 9
Pasta x 2 portioner
Kycklinggryta  x 1 portion
Falukorv ½ ring
Biff x 3,5st
Fiskbullar ½burk
Potatismos x 1 portion
Kotletter x 2st
Lök & äppelröra ca 2,5 dl
Potatisbullar x 3st

Paprika x 1
Rivna morötter

Kex x 16
Godispåse x 1st
Festis 60cl x 1
Chipspåse x 1
Exotiska frukter 1,5l


Och om man tänker på att jag i vanliga fall proppar i godis för ca 100/vecka så tycker jag att jag gjort det jävligt bra den här veckan faktiskt, om än att jag inte ätit nog mycket nyttigheter...

Såhär tycker vi
Postat av: JOSEFINE

hehe oj :P

2008-09-06 @ 14:12:32
URL: http://josefiner.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0