En underbar upplevelse

Idag fick jag för det första sovmorgon, vilket var superskönt! Nog för att jag vaknade vid halv åtta, efter ca fyra timmars sömn, och var superpigg. Tvingade mig dock att ligga kvar ända till strax efter tio så jag låg väl och småslumrade lite. Känner mig i alla fall pigg och någorlunda kry idag, förutom en väldigt irriterande hals som värker och har sig.

Jag provade i alla fall på nåt nytt idag -att äta varm gröt! Och det kan jag säga er var en ren njutning! I vanliga fall har jag ju fullt upp med att hjälpa Celia med frukosten, så min gröt brukar hinna kallna och vara sådär lagomt god.. men idag, idag fick jag äta den varm. Det var en underbar upplevelse!

Såg nu att Johan hade ringt till mig när jag stod i duschen, får hoppas han ringer upp igen eftersom jag är utan pengar på mobilen.

Annars blir det väl mest till att plugga idag skulle jag tro, träffa Johan en sväng står högt på listan också -om han ringer igen dvs. så jag vet vars han håller hus! Skulle ha lånat skurmoppen av Anders också, och bilen så jag kan frakta iväg alla kartonger som står i mitt sovrum.. men det får bli en senare fråga.

På fredag blir det nog till att äta middag med Anders, Erik, Johanna och Hannes i alla fall (och Celia är ju också med, såklart). Ska bli kul!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0