En liten varning bara


Nu när jag vaknade till efter att ha sovit på soffan i två timmar så ser jag att jag fått ett meddelande på MSN av min mamma. Det stod "ladda ner den här tack" och sen var det en länk efteråt. Jag tyckte detta var lite konstigt, med tanke på att hon är nere i Tierp hos sina svärföräldrar nu, så jag ringde och frågade om det var hon som hade skickat den -vilket hon inte hade eftersom dom inte har nån dator där nere. Med andra ord misstänker jag att det kan vara nåt virus eller annat skit, så tänkte bara varna er lite. Länken heter www. olypc .info.. jag vågar då i alla fall inte kolla vad det är.

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Jag har åxå fått två stycken msn från henne (snabbmeddelanden)fast med två andra länkar. Tycker åxå det är underligt så jag kryssade bara bort.

2008-09-06 @ 15:05:54

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0