En god natts sömn

Igår kväll hade jag stora planer på att plugga, men jag bangade ur. Tog en dusch och sen satt jag här och kikade runt en stund. Gjorde en portion havregrynsgröt och lurade in mig i en filt framför tvn -mysigt värre. Tänkte se på Beck-filmen som var på tv igår, men jaa.. Ni som känner mig vet hur jag är. Jag såg med andra ord inte många minuter av filmen förrän jag sov (hann i alla fall äta upp gröten först!). Typiskt, för det var en Beck som jag inte sett förut.

Idag klev jag och Celia upp strax efter 07:00 och sedan dess har vi mest bara busat. Det är full fart på Celia nu för tiden, hon är verkligen inte still en stund sekund. Och gapskrattar åt allt!  Det roligaste hon vet just nu är när vi leker med bollen hennes, speciellt när jag "basket-dribblar" den :p haha. Hon håller på att skratta ihjäl sig, fisrumpan min. Och så har hon kommit på att det är skitkul att springa runt, runt, runt (vardagrum-kök-hall-vardagsrum osv.) när jag ska klä på henne kläder eller ytterkläder. Det är en kamp här för jämnan :p och hon är så satans snabb också så det är ju otroligt! Nu ligger hon i alla fall i sängen och ska sova lite, och jag SKA plugga nu. Laters :)

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

hehe =) låter verkligen som att de e full rulle hemma hos dig ;) när passar bäst för dig idag då? Eftermiddag eller? Kram

2008-09-28 @ 11:33:17
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0